Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Voinko varata pöydän terassille?

Valitettavasti emme ota vastaan varauksia terassillemme. Olet kuitenkin tervetullut poikkeamaan paikan päällä. Odotusaika voi vaihdella, mutta teemme aina parhaamme järjestääksemme pöydän jokaiselle paikalle saapuvalle.

Voinko varata tietyn pöydän ravintolasta?

Valitettavasti emme voi taata tiettyä pöytää, mutta teemme ehdottomasti parhaamme täyttääksemme toiveesi. Tarkempia pyyntöjä varten ota yhteyttä kyseiseen ravintolaan sähköpostitse: Rautatieaseman Oliviaan, centralstation@oliviarestaurants.fi tai Kluuvin Olivian, kluuvi@oliviarestaurants.fi.

Voiko ruokalistaa mukauttaa allergioihin ja erikoisruokavalioihin?

Teemme aina parhaamme mukauttaaksemme ruokalistamme kaikkiin allergeeneihin ja erikoisruokavalioihin. Tarjoamme sekä gluteenittomia sekä laktoosittomia pizzoja ja pastoja. Monet ruoistamme voidaan valmistaa kasvisruoiksi sekä vegaanisiksi. Haluamme kuitenkin korostaa, että ruoat valmistetaan kaikki samassa tiloissa keittiössämme, joten aina saattaa olla riski, että allergeeneistä saattaa olla jälki keittiössämme.

Voinko maksaa käteisellä ravintoloissanne?

Kyllä, sekä Rautatieasema että Kluuvi hyväksyvät käteisen.

Voinko tuoda koirani ravintoloihinne?

Valitettavasti emme ota koiria sisälle ravintolaamme. Koirat ovat kuitenkin tervetulleita terassillemme. Opaskoirat pääsevät ravintolaamme.

Voinko tuoda rattaat ravintolaanne?

Kyllä, olet tietysti tervetullut rattailla ravintolaamme, kun vierailet Oliviassa, jos sinulla on kuitenkin mahdollisuus ilmoittaa meille etukäteen, meillä on paremmat mahdollisuudet tarjota sinulle enemmän tilaa. Meillä on myös ravintoloissamme syöttötuoleja, lasten ruokalista sekä hoitopöytä.

Kuinka paljon etukäteen minun tulisi varata pöytä?

Lounasvaraukset voi yleensä varata jopa tuntia etukäteen. Klo 14 jälkeen varauksia voi tehdä jopa kaksi tuntia etukäteen. Meillä on aina muutama pöytä, jotka on varattu sisääntuloon. Olet erittäin tervetullut poikkeamaan spontaanisti, mutta haluamme kiinnittää huomionne siihen, että kapasiteetti ja odotusaika voivat vaihdella.

Kuinka kauan pidät pöytää, jos myöhästyn varauksestani?

Pidämme pöytääsi 15 minuuttia. Jos tiedät olevasi myöhässä, ota meihin yhteyttä puhelimitse. Huomioithan, että alkuperäinen aika pätee myös myöhään saapuessasi, ellei hovimestarimme/tarjoilija ole toisin ilmoittanut saapuessasi.

Kuinka pitkä jono pöytiin on ilman varausta tällä hetkellä?

Valitettavasti emme osaa arvioida odotusajan pituutta. Suosittelemmekin tulemaan paikan päälle tarkastamaan tilanteen.

Haluan varata pöydän isommalle seurueelle. Miten toimin?

Isommissa varauksissa, ota yhteyttä osoitteeseen centralstation@oliviarestaurants.fi Olivia Central Stationille tai kluuvi@oliviarestaurants.fi Olivia Kluuviin. Tarjoamme ryhmämenuja, jotka tilataan ennakkoon sähköpostilla. Emme voi taata tiettyä pöytää, mutta tietysti teemme parhaamme vastataksemme toiveisiin. Huomioithan, että isojen ryhmien osalta toivomme, että maksu suoritetaan samasta laskusta.